torsdag 8 augusti 2013

Semestern snart slut

Mycket Corvette åkning har det blivit och det är kul för att det är så mycket roligt kring åkningen, med en massa roliga människor och intressanta platser. Och framför allt en mycket rolig bil.

Massor med massor har jag flyttat runt med Casen och det är kul för att vi gjort om på tomten med bl.a. en damm. Och kul är det för att jag är en pojke och Casen är en traktor.
30 timma cykel blev det också och det är kul för att det är någonting nytt för mej och mitt trasiga knä funkar med cykel, jag hoppas kunna vara med på cykelvasan nästa år

Lite motorcykel blev det också och det är kul för att jag har alltid åkt motorcykel och behöver det för att stilla min själ.
På måndag börjar jag jobba och det ska bli kul det också, för jag har ett kul jobb.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar